Nejdražší verze nejmenšího Jeepu s označením Trailhawkse odlišuje především světlou výškou zvětšenou o 21 cm, kryty podvozku, jiným zpřevodováním nebo přidaným režimem Rock, který zajišťuje maximální trakci při jízdě po kamenitém povrchu.
Hodně terénně působí i tlačítko s nápisem 4WD Low, které navozuje pocit přítomnosti redukční převodovky, ve skutečnosti se jedná o elektronický systém, který vynucuje rozjezd na první rychlostní stupeň v každém režimu a hlídá citlivost plynového pedálu a stabilizačního systému ESP.
Po čerstvém představení faceliftu můžete do verze Trailhawk objednat i Led balíček všech kompletních světlometů. Renegade Trailhawk není sice vyloženě terénní auto jako je Wrangler, ale od poměrně malého SUV není důvod toho požadovat více. Velice dobře zvládá jakýkoliv nestabilní povrch, ať je to písek, štěrk, kameny a podobně.
Automaticky připojovaný pohon zadních kol pracuje hladce, protáčející se kola jsou rychle přibržděna. Díky velké světlé výšce a ochranným krytům se není třeba obávat kontaktu podvozku s překážkami. Krátké převisy omezují také riziko odření nárazníků. Přitom zlepšení funkcí v terénu nebylo vykoupeno znatelným zhoršením jízdního projevu na běžných silnicích.
Trailhawk je nabízen pouze s nejvýkonějším vznětovým motorem 170 koní a s devíti stupňovou samočinnou převodovkou. Navzdory slušným tabulkovým výkonům dynamika v reálném světě nenadchne. Problematický je také poměrně hlučný a hrubý projev motoru.
V krátkém shrnutí ze říct, že tento Jeep má dobré terénní schopnosti, prostorný interiér a velký zavazadlový prostor. Negativa jsou v poměrně vysoké ceně verze Trailhawk, hlučnosti motoru, nepříliš dobré dynamice a velké spotřebě paliva.
Tento vůz je nabízen za cenu 853 000 ,- Kč, určitě stojí za zvážení zda si nekoupit levnější verzi, která nabízí dobrý poměr ceny a kvality.